Min familj längtar mest efter _ _ _ _ _!

Pga klagomål från föräldrar och syskon så ska jag bara klargöra för er alla att MAMMA OCH PAPPA OCH SYSTRARNA LÄNGTAR MEST tills bebben kommer :) Är ni nöjda nu?

Annars så kom jultomten med ett paket igår, Johan hittade det när han kom hem från stan. Nyfiken i en strut gick och kollade och OOOJ! I paketet var det en julgran! Sweet, santa!!
Lisa kom förbi och vi väntade på att Johan skulle komma hem från träning och tillsammans alla tre så klädde vi granen! Sen såg vi på en film och åt godis och chips! I love you man hette filmen och den var skitrolig!

I lördags så var vi (tjejer) hos Sandra och hade lilla julafton. Vi lagade crepes och pannkakor och sen delade vi ut julklappar! Jag blev supernöjd! Fick en jättesöt overall av Sandra (till bebben, inte mig hehe) och av Lisa fick jag en olja man ska smörja magen med för att motverka bristningar! Hoppas den funkar!

Ikväll kommer Johans mamma och vi ska käka middag och mysa lite! Johan ville visa att han blivit vuxen och att han minsann också kan ha julmys. Men vi kom snabbt överens om att han nog inte skulle ha så mycket julmys om han inte var tillsammans med mig. :)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: lisa

eftersom ni ska ha besök ikväll tippar jag att promenad inte passar helt förträffligt ikväll:P Vilket jag tycker känns ganska skönt just nu:P Jag ska tvätta hela dagen på onsdag, förmiddagspromenad??

2009-12-21 @ 14:52:34
Postat av: ida

Nöjd! :)

2009-12-21 @ 18:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0