Surprice!

Haha! Läste just Amandas kommentar! Joooo jag är gravid :) Inte många som vet, jag låter folk få reda på det på eget sätt! :) Inte många jag berättat det för, men det ploppar upp facebook meddelanden då och då! Alla är exakt lika förvånade! Haha! Jag med för den delen! Men alla är så gulliga och jag som är så känslig just nu, jag grinar typ varje gång nån skriver att dom är glada för våran skull osv :) Alltid kul!

Idag har jag suttit i soffan och gruvat. Exakt hela dagen. Golvet ser ut som en krigszon pga allt julklappspapper och snören och presenter. Jag slog in nästan alla igår, ska fortsätta idag! Tycker det är jättekul att slå in paket. Johan fick skriva lapparna och jag slog in paketen! Han satt förresten och knåpade på julkort igår som han skickade till sin mamma, pappa, farfar och mormor. Han hade framkallat kort på oss som han klistrade in! :) Söt!

Jag funderar på att försöka få ur min tumme nu och slå in paketen klart nu!

Förresten, jag har märkt att jag har blivit virrig i skallen när det kommer till skrift. Jag brukar vara riktigt noga med att skriva rätt ord på rätt plats, brukar också ha bra koll på hur man skriver meningar. Men nu är det riktigt svårt. Ibland kan jag skriva något som jag tycker låter bra, men sen börjar jag fundera... Säger man så? Förstår dom vad jag menar? Jag har blivit virrig och börjar undra om möjligtvis dyslexi kan ha legat latent och nu brutit ut i samband med graviditeten? Samma sak med min syn, ser inte alls bra nu! Helt halvblind!

Ha en bra dag! Skriver nog ikväll igen, Sandra ska komma hit och vi ska steka pannkaka och göra crepes! Kanske passar på och tar lite kort på fina fina Sandra! :) Köpte förresten det första till bebben igår! En body, ett par byxor och två pyjamaser! :) Mysigt! Johan tyckte dom såg stora ut!! Storlek 56 är väl inte så stort? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0