.

Jag ska inte tråka ut er med att berätta vad jag gjorde natten till måndagen och måndagmorgonen. Men jag spenderade den mestadels på toagolvet och försökte kräkas ut det jag hade i min mage, jag lyckades sådär. Sen fick jag höra att syrran gjort samma sak. Märks att vi är släkt.

Annars så har jag varit i stockholm från torsdag till söndagkväll. Såg UFC mot Gröndal och det var jättekul. Fick träffa min lilla Katt och hennes Johan.

Sen jag kom hem har jag bara varit trött, och lat... och dessutom rätt så sliten. Ser fram emot helgen.
Ikväll blir det mysdags och jag hade tänkt att jag o Johan skulle städa lite.

Nu vet ni. Det kommer nog bilder snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0