Hon som inte "kan" kan faktiskt.

Under mina 23 år har fotboll alltid varit en av mina hatningssporter. Jag HATADE fotboll. Har sett några HÅS matcher under mitt liv men det har aldrig intresserat mig (speciellt inte sen cp vindeln har gått med och förgiftat vårt fina dividion 4 lag med fetisar som inte orkar träna, bara spela match). Hockey har varit kul tycker jag, samma sak med hästar, dans och slalom. Men i princip allt annat har varit rena döden att titta på.

Sen jag träffade Johan har man ju måstat skaffa lite intresse, han lägger ändå ner ett x antal timmar om dagen med att träna eller spela fotboll. Helgerna är uppbokade för matcher och kvällarna spenderas inte allt för sällan åt att titta på sporten eller nån tråkig match mellan hiroshima och tjernobyl. Det skulle iofs va ganska kul att se trebenta löpare med fyra ögon springa omkring. När Johan dessutom gjorde sitt eget lag i VF coachen så passade jag på, jag kan nog inte vinna i kapplöpning, eller i styrketävling eller i bollteknikstävling MEN jag är bra i teorin och har även en king känsla när det kommer till sport. Så jag gjorde ett eget lag bara för att göra Johan lite sur. Jag hade inga förväntningar på att klara av att pricka in ett bättre lag än Johan och jag brukade bara kolla hur mycket poäng jag hade jämfört med han. Sen en dag för kanske två veckor sen kollade jag topplistan. Ja vem var inte på 12:e plats av över 700 lag om inte mitt lag GYLD?

Så jag bytte lite spelare och nu har jag sett att Johan minsann snor spelare av mig. Allt för att kämpa sig upp på topp 100. Vilket han också gjort, tror han ligger på 80-100ade plats nånting. Men nu är jag ändå på plats 8. Det är inte fy skam. Ibland tjänar man på tjurskalligheten.

in your face

Synd bara att jag inte riktigt känner att jag har orken att styra upp ett bättre lag. Tror även att Johan kommer att komma upp i min liga innan allt är slut men, ändå skönt för stunden. Speciellt när man märker att han blir lite syyyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0