Lösenord.

Nu har jag satt upp ett lösenord till bloggen, så känn er hedrade som får ta del av mina hemligheter.

Jag är ju nämligen preggo. 13 veckor och 1 dag med andra ord i 14:e veckan.
Det datum som vi får träffa den lilla/lille i min mage är 16 Maj. Men vi vet ju inte säkert förrän den 15 december då de förhoppningsvis kan visa vilket kön och vilken vecka jag är i, vi ska nämligen göra Ultra ljud då. Kön vet jag ju på mig själv redan, jag menar ju bebben.

Min nästa tid hos Barnmorskan (som från och med nu kommer förkortas BM) är 18 November, då jag ska på hälsosamtal, ta prover osv.

Nu skriver jag upp mina värden så JAG kan hålla reda på dem, ni behöver ju inte läsa om dem om ni inte vill. Det här är mest för min skull, hela bloggen alltså. Så jag kan gå tillbaks och läsa och minnas.

21/10 -09
HB: 140
Glukos: 5.4
Blodtryck: 120/50
Kilo: + 2 kg



Här ser ni magen... hur den har växt. Den är ju mest svullen i början men nu börjar den väl se mer o mer gravid ut när man inte har kläder. Med kläder ser jag bara lönnig ut...

Kommentarer
Postat av: Madelene

Tack för lösenorden!

Himla vacker mage! :D

Skönt att du hade så bra hb också! =)

2009-11-10 @ 20:48:32
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja det var skönt! Hon sa att det var superbra och att jag inte behövde käka järntabletter i första taget :) Känns ju skönt!

2009-11-10 @ 21:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0