Min pojkvän... i sportbladet!

Åh hjälp.... Nu börjar det bli allvar känns det som... HÄR kan ni läsa om Johan i sportbladet idag... Där står det också att Sudar är aktuell vilket skulle va helt fantastiskt! Inte för UFC då men för djurgården, och mig! Jag gillar verkligen Sudar! Världens gulligaste kille!
Om det nu blir djurgården vet vi inte än, såklart! Det vore ju stort för Lason att få spela i en allsvensk klubb! Långt ifrån den bästa klubben i allsvenskan, men det är ju fortfarande allsvenskan! Kanske kunna leva på sin hobby! Det känns ju bara sådär att det skulle komma nu, bebisen och allt. Jag vill ju helst bo hemma i Umeå åtminstone ett och ett halvt år till!

Nästa vecka ska jag och Johan ner till malmö för att träffa hans agent. De ska skriva under kontrakt och snacka ihop sig lite. Det känns jätteroligt måste jag säga! Men jag är samtidigt livrädd!!

Kommentarer
Postat av: susanna

Köööööul!!!!!

har faktiskt också en blogg nu faktiskt

2009-11-12 @ 15:08:29
URL: http://dagens-nyhet.blogspot.com
Postat av: Ida

Meeen gereraa! Frans stannar i Umeå - punkt! Två av tre mammor bor där, så matematiken är enkel!

2009-11-12 @ 17:19:57
Postat av: elin

oj shit vad kul!



hehe ja får hoppas att det beror på det senaste

2009-11-13 @ 10:25:56
URL: http://eelinws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0