Nedrans julklappshandling.

Jag gick med Johan på stan igår, vi köpte två ljusstakar till fönsterna i jul och en adventsljusstake. Jag följde med han på dom affärer han ville gå på bara för att se vad han kanske skulle kunna önska sig i julklapp. Det enda jag kunde snappa upp kostade verkligen skjortan! Hur ska jag ha råd att ge han en present som han VILL ha? Om jag hade haft ett jobb som gav mig pengar skulle det inte va nått problem men... nu har jag inte så mycket att handla för. Jag har iaf tre saker jag har köpt i present... Nu fattas det bara 100 mer saker. Det har nog bara funnits en jul som jag har känt att jag kan köpa precis vad jag vill åt mina nära o kära. Annars har jag gått skola, tjänat svinlite pengar eller inte haft nått jobb (den här gången alltså). Det är inte så kul. Jag vill kunna ge saker som jag vet att dom vill ha, inte bara gissa.

Har ni tips så giv mig!

(Bara för att göra saker mer klara så ska jag berätta att INGET är bestämt om djurgården, dom har bara visat intresse och Johan har inte ens provspelat. Om han fortsätter och försöker kämpa upp UFC till superettan eller byter klubb är inte säkert än. Jag hoppas som sagt att vi stannar minst 1.5 år till här hemma!)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag håller med dig, det är så himla svårt när ekonomin säger ifrån.. Det är tanken som räknas säger alla, men riktigt så känns det inte!

Hoppas vi kommer på något riktigt smart ;D

2009-11-13 @ 21:39:37
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: elin

Ja hoppas verkligen det =)

2009-11-15 @ 10:03:03
URL: http://eelinws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0