Doktor kosmos

Heeej!
Jag har haft en skitbra helg! Kommer nog fortsätta på det spåret! Ifredags kom Lisa över och vi myste till idol och smed planer inför en senare aktivitet som jag fick vänta LÄNGE på att få update om. Meeen den kom iaf! På lördagen kom Katta förbi och vi låg och såg "the city" HELA dagen. Jag hade jättemysigt! Sen tog jag mig i kragen och duschade och sminkade mig litegrann, bytte sängkläder och täcke. Från två kalla sommar-täcken till ett enormt varmt täcke som båda ryms gott och väl under. Lisa kom och vi åkte iväg till schmäck där Lisas kompis hade "utställning", hon visade sin nya klädkollekton som senare ska säljas på Schmäcks butik. Efter lite mingel drog vi vidare till Annelie som jag aldrig träffat förr, tyvärr. När klockan närmade sig tio drog jag o Lisa iväg till Katta som hade förfest. Trevligt även där!!

Klockan närmade sig elva och jag hade en dejt med Johan. Det var en bra dejt! :)
Nu är det söndagsmorgon och jag lyssnar på doktor kosmos och Johan sover, jag försöker väcka han med hög volym men det biter inte...




Om du känner
som jag känner
känner jag för dej
Om du känner
som jag känner
känner du för mej
Om du känner som jag känner
känns det som om vi känner varann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0