"Ich habe einen Schatz gefunden"

God fredagsmorgon.
Ligger fortfarande i sängen. Känns bra. Vädret ute vet jag ingenting om, har inte tänkt visa mig utanför dörren förrän kl 15. Då ska jag o Lisa köra Victor och Sandra till flygplatsen.

I kväll är det idol, där sitter jag bänkad
Imorn är det fotboll, inte så peppad. Ska nog följa med Lisa till en tjejs klädvernisage eller vad man ska kalla det. Hon har sytt kläder som ska börja säljas på Schmäck.
Imorgon är det ju också körslaget, det finns ju en (sjukt snygg) kille som är med. Hans mamma jobbar med min pappa så vi hängde då o då när vi var små. Tror inte att just vi två hängde så mycket eftersom han är lite äldre än mig. Men han är snygg för det.



En låt jag lyssnade mycket på när jag bodde i tyskland. Man får en bra känsla när man hör den. Visst? :)

Här kommer två dängor som spelades HELA TIDEN var man än var:


Om man bilade i 30 mil var de på varenda mack man stannade på





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0