Plågsam vecka

En plågsam vecka sen sist. Den kvällen är nästan glömd. Nu kommer en bättre vecka, jag märker det nu. Redovisningen gick galant igår, nytt golv sätts in här i hallen ikväll, innan middagsbjudningen på maxim träffade jag söt Amanda som bjöd in på fest. Så fredag inflyttningsfest hos Lisa och lördag spenderas hos Amanda! Kanon!

Sen fick jag ju en promenad med Sandra idag också, trots regn så vandrade vi runt, hon halva promenaden i telefonen med diverse skol-folk. Nått knas med CSN.

Min Johan är så fin. Jag satt o höll för öronen när Marcus sågade i plankor, Johan stack fram handen, i den var det typ.

Jag vill ha en hund, nån man kan va med på dagarna och kvällarna som jag ofta spenderar ensam.



Johan jag Falcor och Susanna i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh! en sån hund vill jag haaa!!

2009-09-02 @ 23:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0