15

Igår fick jag en fin present kan man väl säga. Malin (inte syrran) hörde av sig och sa att hon hade en klipptid över och att jag kunde få komma! Så jag knatade dit och fick schamponering och toppning och lite tillfixning och det var väldigt skönt! Sen så var det dessutom gratis! Himla snällt och gulligt! Speciellt när man sväller mer och mer för varje dag, jag kan knappt öppna ögonen idag. Sen så är jag ju rätt så pank också... :( Så det passade jättebra!

Sen så vaggade jag hem och då kom Malin (syster) och vi såg Zombieland, vi skulle se nån film med Will Smith men vi hittade inte den... Men Zombieland är kung så det gjorde inget. Vi käkade marängswiss! Mmmm!

På kvällen åkte jag o Lason på Maxi och handlade bland annat blöjor! Sjukt ju! Sen så köpte vi massa frukt! Två annanasar så jag hoppas att det sätter fart på det hela!

Idag är det fika med Lisa och Sandra på bibliotekscaféet! Hare gött!
/Hona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0