20

Grattis magen! 38 veckor!!
Själv blev man 24 bast igår. Int dålit!

   
Magen på 23 åringen. Presenterna blev en värmedyna och parfym med bodybutter! Perfekt!
 Lasons fina tårta! Se va fint han skrev! Impad! Tyvärr orkade jag inte tårta efter mackorna och go yoghurten som jag fick som fika på säng! Men senare på kvällen så åt jag av tårtan o den va sjukt go!!

 
Bjöd Johans familjer på kalas och tyvärr tog batteriet slut innan dom hann komma. I present fick jag en blomlåda som jag önskat mig, en tavla som Maja hade målat till bebisen. Nalle Puh, En prenumeration på vi föräldrar! Hur bra som helst ju! Dom var dock dåliga på äta fika så det var tur att Jonte (Johans bror) kunde komma senare och äta lite mer :)
  
Efter bortstöket så kändes soffan riktigt bra. Högläge för fetfötterna. Dom var extremt svullna igår!

Ikväll blir det nog bara fredagsmys! Har varit på preggofika idag och det var sjukt trevligt! Tänk att det finns så många trevliga pers där ute, jag tycker att de flesta man ser på stan ser så sura ut. Men men! :)

Sen ska jag bara säga en sak som kommer att reta gallfeber på hela halva umeå: JAG BRYR MIG FÖGA OM BJÖRKLÖVEN GÅTT I KONKURS ELLER EJ! Äntligen slipper man höra om dom. Eller är det bara början? Usch.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kunde inte sagt det bättre själv! Usch.



Mysiga bilder!:) Längtar till söndag då jag får känna på magen!

2010-04-24 @ 00:08:11
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härliga bilder. :)

2010-04-24 @ 07:19:06
URL: http://sandra-bergsten.blogspot.com
Postat av: Madelene

Tusen tack!! :D

Ja nästan helt utan bedövning iaf! :)

Kramar

2010-04-24 @ 12:26:15
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0