26

Okej, imorgon smäller det. Första matchen för säsongen... Jag tror ju på förlust, bara för att jag inte vill bli besviken. Sirius kom ju ner från superettan förra säsongen. Inte för att det säger nånting om vad som kommer att hända. UFC vann ju mot enköping förra året som även dom kommit ner från superettan. Så man vet aldrig. Men som sagt så är jag lite inställd på förlust.

Mor o far är i stan i helgen, pappas lag har cup och mamma ska väl göra stan! Johan har träning och kommer nog inte hem förrän tre. Jag ska va med mamma o syrrorna hade jag tänkt. Jag skulle vilja packa klart BB väskan och förbereda lite, men det får bli ikväll.

Igår var vi hos Susanna och Victor. Vi grillade för första gången i år och det var supergott! Det började med att jag o Sus skulle gå på en föreläsning med Gudrun Schyman men den blev tyvärr inställd så vi gick på en prommis för att möta Malin från jobbet. Sen gick vi ner på stan och köpte mjukglass! Mmmm! Sen satt vi på apberget ett bra tag, efter det gick vi på affärer och vi köpte båda fantastiska presenter åt våra män. Victor fick tre ljuslyktor som han blev lyrisk över, Johan fick en blomlåda till ballen, samt en kruka, två dukar och två champangeglas! Han blev också väldigt glad. Säkert presenter han önskat sig i hela sitt liv. Konstigt nog har han inte packat upp sakerna från påsen än... Han vill väl inte vara för ivrig! :) Efter shoppandet gick vi till Sus för att dricka lite te, vi satt på ballen och solade och det var så himla skönt! Efter det bestämde vi oss för att grilla. Maten kom på bordet vid halv nio - nio skulle jag tippa. Köp aldrig engångsgrillar!
Efter middagen körde vi TP, jag och Johan mot Sus o Victor. Vi ägde. Sen drog vi hem. Minns helt ärligt inte om vi somnade eller om vi såg på tv. Har inget minne!

Nu vill jag att mamma o syrrorna ska komma tillbaks från deras prommis så jag får umgås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0