En dag på stan.

En bra dag på stan. Men gud va man börjar känna sig tung och klumpig. Det gör ont i fötterna för varje steg man tar. Bara under den senaste veckan har jag blivit så sjukt mycket större... inte kul.

 
Vi började med lunch på bibliotekscaféet (på bilden Lisa och Sandra)! Där träffade vi Amanda och Emma som satt och slet med skolan! Är inte avis alls faktiskt, dom gör det bra! Efter lunchen så var Sandra tvungen att jobba så jag och Lisa tog en "snabbis" på stan. Det slutade med några tröjor och linnen till mig, som jag kan ha sen, och "bröst tillbehör" och ett lypsyl... Det är inte billigt att vara gravid, eller nybliven mamma.


Nu har jag råkat skicka ut Johan, ångrar mig mer än ågren själv. Hade sån lust att va med han ikväll... men jag får väl bita i det extremt sura äpplet och än en kväll vara med mig själv. Tur att jag är så sjukt trevlig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0