I somras.

I somras gick jag upp 6 kilo. Jag hade tänkt gå ner dom kilorna i höstas. Jag hade dock ingen motivation, världens smärtsammaste bröst, var tvungen att ha två sporttoppar bara när jag sov. Trappor var inte en favorit då guppandet gjorde svinigt ont. Jag var trött hela tiden, började må illa på mornarna, ledsen och deppad över att mina tjockisjeans gick sönder i gylfen när jag skulle ta på mig dom. Jag bara svällde. Men jag hade bestämt mig. JAG SKA GÅ NER 6 KILO! Promenader gicks dagligen, tillslut så kom jag på att jag ska minsann börja jogga. Jag springer en låt och går en låt. Det kommer jag klara!
Eller hur... Det gick inte alls bra. Första låten var en plåga, började pausa i låtarna så jag kunde flåsa ut ordentligt och sen ta mig framåt igen. Det slutade med att jag kanske sprang 3 minuter sammanlagt på hela rundan. Jag var helt körd, gick in i väggen. Lyckan var när jag fick reda på att jag var gravid. Nu hade jag nått att skylla på. Jag har inte dålig kondis, jag är bara gravid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0