Less

Jag hade tänkt städa mer nu... Men herregud va less jag är. Vill inte lyfta ett finger. Det är inte mycket som behöver göras men jag kräks av lesshet och jag är trött. Funderar på att krypa till kojs med Fransen en stund.

Jag är så sjukt less på Johans fotboll nu, som nu t.ex.. nu är han på träning, jag och Frans är hemma... Han kommer hem halv åtta. Då ska vi äta middag, eller börja med middagen om jag inte orkar laga. Sen måste han isäng tidigt för han har match dagen efter. Sen måste han upp tidigt - för han har match. Han åker till vallen 1.5 timmar innan matchen börjar, han spelar match i 2 timmar, han kommer hem en timma efter matchen. Då är han trött. Sen om matchen är på en söndag så har han träning på måndagen, och resten av veckan. Förut hade de ledigt dagen innan match iaf... inte nu längre. Han är borta mellan 17-20 varje dag i princip. Så jag BER er i UFC, KÄMPA UPP TILL SUPERETTAN NUUUU!!! Så det kanske blir bättre träningstider, lite mer pengar så han iaf kan vara hemma mer på dagen så vi kan äta middag tillsammans. Snälla snälla snälla... Det skulle verkligen vara guld. Nu när han varit hemma på semester så har jag vant mig lite med att ha honom hemma, det är skönt med lite "avlastning", så man kan duscha längre än 4 minuter. Så man kan laga mat eller leka med Frans utan att måsta göra annat samtidigt. Skit fotboll!

Nu vaknade Frans. Pusskalaaas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0