Mitt lilla C

Någon som vet om man kan maila försäkringskassan? Jag har ju inga pengar på telefonen och när Johan kommer hem så är det oftast försent att ringa...

Fransen vaknade inatt av att Johan sparkade in i fönsterbrädan, HÅRT.... Jag vaknade också. Johan småskrek fula ord och jag försökte påminna honom om att andas... lite profylax ni vet. Frans vaknade som sagt och jag kollade på klockan, jag hade ammat 2 timmar tidigare och jag var så sjukt trött. Jag gav honom tutten ist för att amma... Han slocknade på en gång... Så himla skönt :)

Nu ligger Frans och fiser på golvet... Han har rullat till rygg två gånger redan. Sen så kan det komma en rap eller två när han ligger på mage... All luft verkar pressas ur honom när han ligger där som ett C :) Lika roligt varje gång. Det låter som en hel karl...!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Japp, det går alldeles utmärkt att maila FK. Gå in på "Kontakta oss" på deras hemsida.

2010-08-12 @ 11:34:21
URL: http://myranludvig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0