Natt 3:

Nu sitter jag här igen, Johan tog gårnatten.

Pappa tog första passet ikväll fram till 1, och jag ska ta till 4-5 och sen ska mamma ta :) Johan har kört hem sin mamma och hennes sambo ikväll så vi får klara oss utan honom. Som ni märker så kör vi inte precis som Anna Wahlgren säger att man ska göra, t.ex så ska det vara samma person som tar de två första nätterna... Men vi har mixat hej vilt.. Hoppas det funkar ändå. Sen så är det massa annat som inte stämmer helt heller.

Hur som helst så satt jag just och funderade över vilka jag skulle vilja se i "så mycket bättre"... Först och främst så skulle jag vilja skippa lillbabs, Berghagen och "Spattig" Sandelin. Sätt in Salem Al Fakir, Pontare och Marcus Krunegård så har vi ett väldigt intressant gäng. Tycker jag. Vad tycker ni? Vilka vill ni se i nästa program?

Hannas Startfält:
Salem
Pontare
Krunegård (Jocke Berg kanske? I Kent)
Thåström
Etype (eller Markoolio)
Daniel Adams Ray (Kanske Håkan Hellström ist?)
Robyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0