Natt 5:

Inte kul natt, eller till en början men klockan två vaknade Frans och efter en halvtimmas sövningsförsök av Johan så skulle jag byta av... Det blev bara värre. Han tokgrät och jag tog upp honom. Han sög fast i all hus han kom åt och allt slutade med att vi tog honom till vår säng, ammade, försökte lugna ned och sen somna. Jag skulle flytta till hans vagga men samma visa igen. Han var som fastklistrad på mitt bröst. Tillslut somnade han hårdare och jag flyttade över honom och han sov från tre till halv åtta! Han steg upp med Johan, kom tillbaks kl 8.30 och vi sov till 10.50... Så det gick ju ändå bra. Han somnade för natten kl 19.15.

Så vi får se hur det går i natt, jag vet då iaf att jag inte kommer att vilja göra metoden om han ska gråta sig till sömns! Stackars lilla plutt! Han låg nyss naken och pinkade över hela golvet. Sen fick han bada :)


Han börjar bli lite rundare nu när han äter mestadels ersättning :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sikken going han är alltså!

2010-12-07 @ 18:43:10
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: ida

Mmmm, kran!

2010-12-07 @ 20:11:48
Postat av: Tina

TACK för din långa kommentar på min blogg!! Den har verkligen hjälpt mig att få lite mer klarhet i detta med kläd- och storleksdilemmat! Jag ska definitivt inte köpa så mycket mer i storlek 50, behöver han ha så litet så köper vi ett gäng bodysar i den storleken då!! Men som du säkert vet så är det ju sååå kul att köpa bebiskläder nu så här i väntans tider så jag tänkte vara lite smart och endast köpa lite tunnare sommarkläder i storlek 56. Hittar jag något finare mer vinteraktigt så satsar jag på att köpa stolek 62, så kan han förhoppningsvis ha det till nästa höst då!



Din lille Frans är så go så go så jag blir alldeles pussugen. Blir VRÅLSUGEN på bebis varje gång du visar upp honom!! Han har verkligen ett så näpet och vackert litet ansikte, stora fina ögon och så ser han så otroligt busig ut jämt. Och vad jag förstår när jag läser din blogg så är han ett litet busfrö redan nu :)

2010-12-07 @ 21:24:26
URL: http://tinaspinaler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0