83

Jag ska snart lägga upp några bilder. Kameran är som bortblåst... Ska leta upp den!

Just nu håller vi på med badrummet. Vi har målat vitt och jag jag knåpat ihop ETT skåp som vi ska ha där inne :) Ett av fyra..... :)

Annars så har jag jobbat hela dagen idag. Det gick bra! Kändes lite efter jag suttit ner under lunchen att man som stelnar ihop, men efter man gått en stund igen så mjukas man upp i lederna osv. Ska jobba imorgon med, mellan 15.30-19.30. Chefen sa "Jag tänkte att du skulle sitta ner och hjälpa till då hon behöver påminnas om vad som ska göras" Hon som ska jobba har jobbat hos oss tidigare med det var ganska länge sen så jag ska "inskola" henne att jobba helg.

Jag var ju hos BM igår!! Det var som vanligt spännande!
Vikt: 1.5 kilo plus (7.5 kilo totalt)
Glukos: 4.3
HB: 125 (höjts från 114)
Hjärtljud på bebis: 150 först och efter en liten stund 145
SF: 28 (+ 3 cm sen sist)

Fick svar från glukosbelastningen och det visade att jag inte har graviditetsdiabetes! Skönt! Sen så är risken inte stor heller att jag kommer att få det. Kommer ändå vara försiktig med vad jag äter. Socker känns inte så himla bra oavsett om det finns risk för diab. eller ej.

Ikväll ska jag bara mysa med Johan. Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag ska stoppa in tändstickor i ögonen så jag håller mig vaken någon timme till. Har jobbat 10,5 timmar på förskolan idag och imorgon har jag 10 timmar framför mig på gruppboendet. katching!

2010-02-19 @ 19:19:06
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: Hanna!

Som jag då... Funderar på att lägga mig nu, får man det??

2010-02-19 @ 21:23:36
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0