Jag och Johan



Igår kom vi överrens om att vi inte kommer skaffa fler barn, det tar ju så himla lång tid för dom att växa till sig och komma ut. Man går ju bara omkring och väntar och längtar och blir tjock (en av oss iaf).
Fast, jag har ju faktiskt haft en himla bra graviditet hittills. Eller de första 15 veckorna var hemska, men sen gick det som bra. Har inte såååå himla ont, visst är jag tröttare och inte lika sugen på krogen, förfester och så, men det är ju lugnt. Kanske kommer nån liten till om några år.

Johan har börjat dra tjockisskämt nu, "rulla över och släck lampan", "kan du göra såhär!?" (då gör han nått som jag inte klarar, typ en konstig kullerbytta) När vi var på bio så var min stol trasig så den lutades bakåt utan att jag gjorde nått, då jag påpekade det så sa han "men konstigt då!" med ett flin... Han är nog rätt så nöjd att han kan dra sånna skämt utan att man blir sur. Men kommer dom på en olämplig dag så lär han ju få på moppo.

Vi har beställt skåp och grejer till badrummet nu!! Det ska komma runt den 15 februari! Weii!! Så nu hoppas jag att allt kommer gå smärtfritt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0