Bits.

Hej alla!
Igår var vi på IKEA. Jag, Johan, syster Malin, Johans pappa, Johans pappas fru Malin, Maja och Jonte! Har aldrig varit med om att jag blivit så less. Johan jag Malin och David började gå tillsammans. Övervåningen (där man bara tittar) tog drygt två timmar!!! Har ni varit med om maken? (Visst säger man så?) Tillslut vart jag och Malin så less att vi dumpade dom och gick och fikade. Sen var det shoppingturen! Vägen upp och ner till Sundsvall gick rätt så snabbt, jag o Malin sov rätt mycket.

Johan och hans far kom iaf fram till att vi ska göra om badrummet! (JAJAJAJAJA!!!) Plus att vi ska fixa barnrummet extra fint, vi ska alltså tapetsera om och lägga golv och göra en garderobsvägg. Sweet.
På ikea köptes det massor. Orkar inte ens skriva upp det, det kommer väl fram så småning om.
Nu har jag så himla tråkigt. Vi har dessutom ingen hallonsylt och det gör mig sorgsen.

Har jobbat min första dag på mitt nya jobb idag. Ett café på universitetet. I beteendevetarhuset. Har ätit mannagrynsgröt till middag, funderar på en tallrik till. Det är så sjukt gott. Men vi har ingen hallonsylt, som jag måste ha till! Så nu blev jag sur. Har duschat, bytt sängkläder, tömt diskmaskinen, tvättat två tvättar, gjort i princip allt för att slippa röja undan i lägenheten som ser ut som ett bombnedslag IGEN. Man ska inte åka på IKEA, det tar ju evigheter att städa i ordning.
Ja då vet ni precis vad som har hänt här. Jag blir dessutom bara fetare och fetare. Ska till tandläkaren imorgon. Jag biter tandläkaren om jag har nått hål.

Kommentarer
Postat av: Thorla

Jag åt också mannagryn till middag häromdan så nu slipper jag ha dåligt samvete när jag vet att andra gravida också gör det :-) fast jag äter med kanel och socker mmmm så gott! Som en kanelbulle nästan.

2010-01-26 @ 00:26:35
URL: http://hemligbulle.blogspot.com/
Postat av: evelina

wish you a lot of hallonsylt!!

2010-01-26 @ 11:35:35
Postat av: Lisa

blev det nå bitmärken?

2010-01-28 @ 16:41:05
URL: http://dagismamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0