hej!

Goddag damer! (antar att det bara är damer som läser)
Sov väldigt skönt i morse när Larsson ringde och väckte mig. Han frågade vad jag gjorde och jag svarade att jag samlade mina tankar... Undra om han gick på det... Han skulle iaf komma hem med lunch! Vilken prins han är!
Han frågade om jag ville ha fisk i dill och chilisås eller kyckling curry. Kyckling såklart sa jag, men hem kom han med fisken! :) Han är ganska virrig! Men det gick ner, än fast jag inte är så förtjust i fisk i tomatsås. Typ. Men jag tänker att jag kanske inte gillar det, men bebisen i magen gör det. Fisk är nyttigt.

Nu när Johan kommer hem, han skulle komma hem kl 14 men då bad jag honom att kopiera ett papper åt mig som ska in till facket, då sa han att det nog kommer ta längre tid. Han skulle komma mellan 14.30-15.00... Japp.. Sjukt krånglig kopiator då eller? När han kommer hem ska vi iaf till barnens hus och kolla in barnvagnar... igen! Har börjat få panik över det nu! Först tänkte jag att det är ingen stress! Dom får ju hem vagnen mellan 8-12 veckor! Men om 12 veckor är jag ju i vecka 34! Så snart måste man ju ha fixat det där! En barnvagn har vi funderat länge på, Johan tycker vi kan köpa en begagnad. Jag vill inte ha en begagnad. Jag vill ha en ny, vet inte varför men det känns otroligt viktigt. Babyskydd, spjälsäng, bilbarnstol osv osv känns inte viktigt att ha nytt. Men en barnvagn ska ju funka i flera år. Man vill ha garantin på den och jag vill ha en som bara jag och Johan använt. Kanske är fjantig men så känner jag iaf... Sen så kanske man hittar en fräshing på blocket men då går det inte att ha barnet mot sig när det är sittvagn och bla bla bla!

Magen har blivit fet. Men det har jag också. Tycker jag sväller upp och är sladdrig som bara den nu! Vädret där ute gör ju att man inte direkt är så peppad på att gå ut. Johan och hans pappa ska fixa resten av listerna ikväll! Ska bli grymt skönt när det blir klart! :)

Kommentarer
Postat av: Madelene

vilken vagn lutar det åt? :)

2010-01-04 @ 16:29:05
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag håller med, vagn ville vi köpa nytt men resten får gärna vara begagnat. Vi köpte vagn i söndags och den kommer i mitten av mars.

Hoppas ni hittar någon bra!

2010-01-05 @ 10:48:46
URL: http://mingravidblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0