Konstigt då?

Nu tror jag att jag vet varför jag känner mig så fet. Jag kom ju på att jag har ju växt om magen, och i och med det så har ju många tröjor blivit tighta. Sånna som varit stora förut. Här är jag i vecka 18


Inte så stor. Men det var i början av december, december går fort. Jag har inte riktigt hunnit med. Så nu ser jag helt plötsligt ut såhär:



Jag är ju faktiskt i vecka 23 om två dagar.

Annars så har dte här hänt oss de senaste dygnet:
köttfärslimpaaa    

Vi har ätit potatismos med köttfärslimpa gräddsås ärtor och lingonsylt, allt hemmagjort såklart. Mmmm!
Sen så har vi hjälpts åt att sätta upp resten av listerna i sovrummet och hallen. Johan gjorde mest för jag blev less på att det ska ta så lång tid allting. Sen så vart det klart så då röjde vi, och nu målar Johan listerna som behövde målas lite mer! (Det förklarar kläderna också. Inte för att jag brukar se så fancy ut när jag bara är hemma)

Det är så SKÖNT att det är klart nu!

Kommentarer
Postat av: Simon Rasmussen

Fan vad kung! Ni gör det bra som förökar er.

Grattis!

2010-01-06 @ 23:10:01
Postat av: Hanna!

Tack Simon! :) Surprice va!? ;)

2010-01-06 @ 23:46:11
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: Vargaa

Vilken fin mage du har. :)

2010-01-07 @ 14:42:00
URL: http://vargaaa.blogspot.com
Postat av: Madelene

Fiiin magen :D Haha, ja det har du faktiskt gjort! :) Har du fått kolla ditt SF mått än? :)

2010-01-07 @ 21:18:42
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0