måndag mitt i veckan.

Nu har jag jobbat en hel dag. Det kändes ovanligt bra i fötterna och benen ikväll. Jag satt dock i kassan under lunchen. Det måste ha hjälpt att sitta under en-två timmar! Det gjorde under!

Imorgon slutar jag 14.15 för jag och Johan ska på "föräldra information" på försäkringskassan... Hoppas man får gå därifrån med en bra känsla...

Sen så vart jag så sjukt sugen på hemmagjord pizza efter jag läst Lisas status på facebook... Nån som har lust att göra det med mig imorn eller onsdag?? Med färska champinjoner, coctailtomater, mozzarellaost, skinka och ännu mer ost?? Inget äckelpäckel som oliver och salami... Passar inte min smak! Har du lust, hör av dig!

Nu ska jag sova!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

När du dissar mammas goda pizza på det här viset både på fejjan och i bloggen så tänk då jag absolut inte äta nå pizza med dig! GOSCH! :P

2010-01-18 @ 22:22:00
Postat av: Hanna!

"Men lilla vän!" (försöker vara översittare) Smaken är som baken, din mamma har säkerligen stans bästa pizza - om man gillar sånt! :) De vet du!

2010-01-19 @ 08:20:09
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: Madelene

vad är det för föräldra information? :)

2010-01-19 @ 13:32:53
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0