Min mamma

Jag har världens mest generösa mamma. Hon hjälper mig med allt. Då och då kan man få ett sms där det står att hon satt in en slant på mitt konto för att jag t.ex ska "Köpa något att växa i". I går fick jag ett mail där det stod att hon tänkt ge ett bidrag till barnvagn, och det är helt sjukt så glad jag blev! Nu kan vi äntligen köpa den barnvagnen vi tittat på och suktat efter men inte känt att vi har råd att köpa. Nu kan vi köpa den, plus få pengar över till annat!!


Hon bidrar inte bara med pengar, hon syr och stickar också! Det är inte alla som har sån tur att dom har en mamma som syr kläder till ens barn, sånna man vet inte är gjorda i kina av arbetare som knappt får lön för mödan. Nu ställer hon upp ist, utan lön för mödan! :) Alla har inte lika tur som jag.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hon är världens bästa!

2010-01-13 @ 17:24:21
Postat av: Ida

Lätt!

2010-01-15 @ 20:18:37
Postat av: Tova

Vi har den svarta Bugaboo:n, med orange fleeceklädsel :)

Min sambo var först helt ointresserad av vagnköpet - men när han fick provköra Buggan i affären blev han helt såld, haha! Det är nånting med killar och körglädje, alltså...

När är "utflyttningsdatum" för eran bebis då? :)

2010-01-15 @ 23:03:09
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0