Tandläkaren.

Hos tandläkaren: Johan skulle köra dit mig och sen hämta mig, jag tyckte som att det var onödigt eftersom det alltid går snabbt. Varför inte bara sitta utanför och vänta? Han stack iaf iväg och skulle komma tillbaks... Förstod redan där att han inte skulle va där då jag var klar. Jag blev inkallad halv sju, hon röntgade, kollade igenom, slipade bort limrester från min tandställning jag haft innanför nedre tandraden i typ 10 år. Hon fyllde i svar på hennes frågor, sa att jag inte behövde komma tillbaks förrän om två år och att jag fortfarande har den lägsta avgiften i abonnenmanget. Hon tyckte det såg väldigt väldigt bra ut! Var lite orolig för jag har hört att det kan komma många hål i tänderna under en graviditet, pga ändrat PH värde eller nått. Jag hann gå en bra bit innan Johan kom och hämtade mig... Jag ringde när jag var klar... han hade varit och tittat på träningen och sen kommit hem för att fixa med sortering av sopor osv... Han tror nog att han är supersnabb...

Är så glad att jag bytt tandläkarställe. har ju varit skriven i vindelns folktandvård sen jag var liten men bytte nu i år för jag tyckte det var alldelens för onödigt att köra bil i 45 minuter eller buss i över en timma för 20 minuter hos tandläkaren, för att sen försöka hitta en buss tillbaks... Inte det lättaste. Bussarna går inte en gång i halvtimmen precis.

Annars så har jag bara jobbat. Igår började jag klockan 6 på björken, sen så skulle jag få åka med Hese till BVH (mitt nya jobb) när han lämnade maten, men ingen hade sagt det åt honom. Så jag fick traska i blåsten och stormen... Sen så jobbade jag till fyra. Väldigt väldigt ont i fötterna!! Somnade klockan tio och vaknade halv tio i morse. SKÖNT! Jobbar 6.00-9.30 på björken imorn och sen jobbar jag resten av dagen fram till tre på BVH. Det blir nog sista gången jag ställer upp på nått extra. Visst blir det extra klirr i kassan men det är det nästan inte värt. Det gör så himla ont när jag kommer hem. Sätter mig i soffan och fastnad där typ. Som att fogarna fastnar, och ställer man sig upp så är det som döden ibland.

Imorgon klockan halv fyra så ska vi till BM!!! Ska bli intressant och se vilket SF mått man har, även HB värdet!
inte direkt kul att se hur mycket jag gått upp... Gruvar!

Kommentarer
Postat av: Madelene

haha, ja killar brukar tro att de är snabba som vinden! :p

Hihi, ja tänk vad tiden går fort! :D Helt underbart! Du kan ju alltid prova att ansöka om havandeskapspenning om du inte orkar jobba!

2010-01-30 @ 11:03:36
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0