Vår lägenhet!

Vår lägenhet är inte stor, det är en trerummare på 52-53 kvadrat. Det blir snabbt osnyggt eftersom ett glas på ett bord syns mycket mer än i en stor lägenhet! :) Jag trivs här. Vi har bott ihop i den här lägenheten sen Maj, egentligen tidigare men så länge jag hade en annan lägenhet så räknas det inte tycker jag.
Jag tänkte ge er en liten guide genom denna lya:
Vi börjar med hallen:

Här ser hallen från kökets håll och den andra bilder ser ni vår klädhylla och dörren. Sen på tredje bilden ser vi korridoren, till vänster har vi toaletten och till höger har vi två små rum:

I det första rummet till höger är vårt sovrum. Det finns ett fönster där inne men eftersom det är så litet var det svårt att få med på bild.... :) I det andra lilla rummet till höger om hallen har vi "garderobsrummet" eller "punkrummet" som ska bli "barnrummet"

Där hittade vi Johan som står och kliar sin arm, han ska hänga in tvätten eller nått. Ni ser även den nya byrån och vår nya vagn. Sen när vi är klar med det här rummet så får jag visa det igen. Precis mittemot barnrummet har vi toaletten:

Här är då toaletten, ett handfat och en tvättmaskin. På den kommer vi ha skötbädd så vi kan byta blöjan på bulan när den kommer ut. Tredje bilden visar toaletten och duchen. Väggarna ska vi absolut måla om. Jag gillar inte färgen alls! Nu kommer vi till slutet av hallen och där finner vi köket:

Köket består av en vägg med köksluckor och spis och kylskåp och likande... Nähää... Sen har vi ett litet "burspråk" där vi har köksbordet. På andra sidan köket har vi "vardagsrummet":

Där finns såklart en soffa och en tv, här går man också ut till balkongen och mittemot den så finns syrrans balkong! I den bruna kartongen ligger mitt extraknäck! ;)

Så nu vet ni hur det ser ut nu... Hur det kommer se ut om nån månad vet jag inte... Förhoppningsvis några förändringar. Skulle vilja ha en ny tapet bakom tv:n och ny färg i toan. Samt barnsaker i barnrummet!
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Sannalouise87

Så himla fint och mysigt ni har det!

2010-01-19 @ 12:42:38
URL: http://sannalouise87.blogg.se/
Postat av: evelina

fina ni har det! gillar tapeterna i hall och sovrum!

2010-01-26 @ 11:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0