Litet hus i skogens slut....

Ammade just Frans, såg hur hans ögon höll på falla ihop. Jag la honom i vaggan och sa god natt. Nu tre minuter senare så ligger han och skrattar som en tok åt mobilen som hänger över vaggan! Så himla söt att jag vill bara gå in och käka upp han!

Nu känner jag att jag börjar vilja bo i hus, eller radhus eller nått större iaf. Helst ett radhus, helst på tomtebo faktiskt. Har länge tänkt att jag inte vill bo där, ingen kommer komma och hälsa på mig, det är långt från stan och allt det där... men jag kollade på några nya radhus som håller på att byggas där uppe och... ja... jag vill ha ett. Det är långt för Johan att åka till träningen, men det är nära till Frans farmor och farfar. Jag hoppas ju på att få jobb på sjukan så småningom och det är inte alls så långt dit heller. Det är nog längre än härifrån men, det är ju inte så långt ändå. Skulle vilja ha ett hus som dom bygger från grunden så man själv får välja alla tillägg och få huset precis i sin egen stil och smak! Det är ju det som gör att jag inte direkt är sugen på att köpa ett "begagnat" hus... Vill inte hålla på och göra om det första jag gör.

Det kommer dock aldrig att hända, jag kommer aldrig få en kitchen aid och jag kommer aldrig ha råd att flytta till hus.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ingenting är omöjligt, men allt händer inte över en natt. Man ska ha drömmar och ambitioner, du har en helvetes massa år framför dig att sätta dem i verket! :))

2010-07-27 @ 10:02:22
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: sus

vafan är en kitchen aid?

2010-07-27 @ 12:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0