ont, det gör ont.

"Hej lilla mus, vad gör du för bus?
 Jo jag gör ett maaagpip
 magpip
 magpip
 Jo jag gör ett maaagpip"

Sjunger vi här hemma, sen fortsätter vi med "haaakpip" och "näääspip" och petar på delen vi sjunger om.
Vad gör ni hemma hos er? Dricker kaffe? Löser korsord? Varvar internet? Ser på TV? Inte här seru, här sjunger vi om magpip och annat. Johan sjunger "Hej lille Frans, vad är det för trams.... som du håller pååå me? pååå me? pååå me? Som du håller på me?" Själv sjunger jag om Frans och hans dans, men oftast om pipen.

Jag har gått ner 2 hg mindre än ett kilo på min bantarvecka (8 hg), och jag kan ju säga att det inte direkt har varit en strikt och hård diet vi hållit på med. Johan har gått ner ett och lite till. Jag tror det är muskler han tappat ;)
Igår hade vi vägning och sen städade vi i 6 timmar, Frans var hos hans farmor... Vi hann inte klart än fast vi höll på i 6 timmar! Drygt. Idag ska vi iaf upp till mediamarkt och jag ska kolla på en maskin som knådar deg... Min dröm om en Kitchen Aid är väl bara att ge upp så nu får jag köpa nått jag har råd med... Tyvärr... :( Men det är fortfarande min stora dröm. Det gör ont att se den här bilden och inse att det aldrig kommer att hända...



Förresten, Johan (som just nu KLIPPER skinka som är det äckligaste jag vet, man klipper inte mat. Han klipper pizza, bacon... Han skulle säkert klippa spagetti ist för att skära, om han inte bodde med mig.... Äta fast mat med sked är också riktigt äckligt) och jag läste på aftonbladet och när jag scrollade ner sa Johan "SÅG DU? Det var en som såg exakt ut som jag!" Jag scrollade upp och då såg vi den här bilden:


Det var ruuuligt!

Kommentarer
Postat av: Angelica

En sån maskin vill jag också ha. Och en dag ska jag f*n ha en!

2010-07-23 @ 14:12:09
URL: http://myranludvig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0