plink plonk plank

Igår var en kungdag. träffade alla mina tjejer. Mmmm! Firade lite att Lisa har fått fast jobb!!

Idag ska jag och Frans till Lisa och jag ska försöka bättra på brännan (som är obefintlig). Min älskade lilleman vaknade första gånger klockan 5 i morse! KLOCKAN 5!! Jag vaknade innan honom, var tvungen att kolla så han levde och det gjorde han! Man kan väl nästan säga att det var jag som väckte honom klockan fem. Först tänkte jag vänta och se hur länge han kunde sova... men han började visa tecken på uppvakning och jag tog upp honom innan han vaknade helt och tänkte mata honom i sömnen, han vaknade tyvärr till och bajsade på det... Så vi bytte på han och sen slängde jag ner honom i vaggan, tutten i mun och snutten över ögonen, vände mig mot Johan för att få mig sista lilla goset inför helgen utan honom. Jahapp... då tappade Frans tutten, började mara på sig, fick snutten över fejjan... inte populärt utan ännu mer bök och stök. Jag stoppade i tutten igen, tog bort snutten över ansiktet och sen var det samma sak... i ungefär en halvtimma. SEN somnade han. Klockan är 7, Johan rusar upp... smäller och har sig i köket, springer till toan, spolar vatten, prasslar i lådor, spolar i toan, springer till köket, smäller på spisen.... Voine voine voine... Jag som tänkte sova... Johan kommer in, säger att klockan aldrig ringde... Pussar mig o Frans och sticker. Jag ammar lille Frans och vi somnar om båda två. Vaknar av att nyckeln vrids om och att David springer in "Han glömde biljetten!" sa han och sprang in i köket, hämtade biljetten och sprang ut igen. "Jaha..." tänkte jag.... "Vilket klantarsle jag har till karl."

Så bara för att man har en son som sover 5.5 timmar i sträck på natten för första gången så betyder det inte att man får sova :)

Johan har bortamatch i örebro, det kommer nog bli förlust... Dom har ingen bra historia på den planen har jag hört...Plus att det har gått lite för bra för UFC nu på slutet! Men jag hoppas att min babe får göra en bra match iaf! Sen på kvällen ska han och några killar i laget hyra en bil och köra till borlänge och se jay-z... Kan ju dom göra. Skulle 1000 gånger hellre se Robyn. Hon kan jag gifta mig med. Nemas problemas.



Nu ska jag pussa lite på min son som ligger och gymmar och tjoar. Fast för sekunden ser han ganska förvirrad ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0