bröstpump 4-ever!

Frans har fått för sig att han ska sova på dagen och vara vaken på natten, inte så kul för en som behöver sömn för att funka. I helgen var vi i hällnäs och då tog min mamma o pappa Frans på mornarna så jag fick sova ut. Igår fick jag lov att be Ida (syster) ta Frans medan Johan var på träning så jag skulle få sova. I morse 5.40 väckte jag Johan och bad honom vakna 20 minuter tidigare så jag skulle kunna sova lite. Jag trodde jag skulle få tillbaks Frans kl 7 men icket. Jag vaknade runt 8-9 och ingen klump i sikte. Då har söt-Johan just värmt mat åt vår hungriga lilla bebis och han säger att han har jobbat hemifrån så jag skulle få lite mer sömn! Bröstpumpen är det bästa köpet ever!

Kommentarer
Postat av: Tova

Usch vad jobbigt :( Jag är också så där, MÅSTE ha sömn för att fungera.

Men kan däremot omöjligt somna på dagen. Det var ganska jobbigt i början, då Elliot precis som Frank föredrog att sova på dagen...

Men nu har det som tur är vänt. Grabben sover som en stock om nätterna: Det kommre säkert snart bli bättre för er med!

2010-06-08 @ 12:10:37
URL: http://trasslet.se
Postat av: Vargaa

Åh jag önskar att jag kunde mjölka ur jag också. Men hur sprängfull jag än är så kommer det inget med pumpen. :(

2010-06-08 @ 15:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0