det här med smink...

Jag tror jag har gjort bort mig idag. Jag ser inte alls ut som en fräsh moder utan mer som en white trash morsa.
Jag har inte haft smink på ett bra tag och de få gånger jag har det brukar det bli eyeliner, mascara och ögonbrynspenna. Idag tänkte jag slå på stort så jag har även ögonskugga, puder och rouge. Jag kan säga att ögonskuggan trashade ner mig totalt trots den ljusa färgen. Beige och brun. Meeen man får glädjas åt att alla ögon kommer vara på studenten och möjligtvis även Frans. White trash får det väl bli idag då. Får nynna på blood for bloods "white trash anthem" :)

I ain't your kind of white. I've never been your kind of white.
I ain't that kind of white 'cause I'm a lowlife outcast piece of white trash.

Hon till höger är jag :) Call me Pepper

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fniss, så illa tror jag ändå inte att det är ;-)

2010-06-10 @ 14:14:49
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Lisa

men hellöööooww.. jag är sjuk! förväntar mig lite bättre uppdatering här då;)

2010-06-15 @ 21:16:18
URL: http://dagismamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0