Tack!

Tack för kommentarerna, nu blev det plötsligt roligare att skriva :) Egentligen ska jag inte säga nått för jag läser massa bloggar men kommenterar närstan aldrig... Kanske ska bli bättre på det :) Tack för era kommentarer iaf!

Frans har sovit bra i natt! Igår testade jag om han kunde somna utan att vi vaggade och myste med honom. Efter han käkat och jag såg att han blev trött så la jag ned honom i mjukliften och lät honom va. Han låg helt tyst men sen just innan han somnade så gnällde han lite. Sen slocknade han. Testade tre gånger igår och han somnade hur bra som helst utan oss. Känns ju bra :)

Johans mamma var här igår och va barnvakt medan Johan var på träning och jag på bio! Vi såg sex and the city 2, och jag som är fylld av hormoner höll på fälla en tår en del gånger. Typ för att jag var rörd eller tyckte synd om någon. Bra feel-good-film tycker jag! På vägen hem pirrade det i magen för jag skulle ju få träffa Frans!!
Han hade dock somnat typ en kvart innan jag kom... typiskt. Han sov hela natten med ett käktillfälle. King bebis!

Idag ska vi på min kusin Petters student! Sweet :)
Nu vill min kille mig nått. Han pratar på!

Kommentarer
Postat av: elin

Vad skönt att han kan somna själv också, Sune gör också de och det är guld värd i längden.

Så fin han är lill Frans, tycker ha är väldigt lik sin far på många kort =) Mötte förresten Johan med en barnvagn, som jag antog att Frans låg i, på stan häromdan men vågade inte gå fram och kika på honom när inte du var med. Hoppas vi stöter på dig snart så man får se honom. Kram

2010-06-10 @ 19:03:09
URL: http://eelinws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0