66

Min darling fyller år idag, det är kvinnodagen och solen verkar skina. "Gött mos" är tydligen en innefras på FB nu så jag skulle kunna säga det jag med, men jag tycker det låter så himla äckligt. Så jag göre inte.

I lördags var det loppisdags med Lisa och Sandra! Vi åkte till Bjurfors och fyndade! Jag köpte en gungstol som jag tänkte ha i bebisrummet och 5 tallrikar. Mycket nöjd. Lisa prutade ner min gungstol och tallrikarna från 520 till 250 kronor. Good job! Själv skulle jag va nöjd om jag fick gungstolen och tallrikarna för 500 spänn :)
Sen åkte vi till tallbacken och fikade vårt fika vi gjort. Vi satt i solen och det var najs!

Igår hade Johan sin första träningsmatch och det var riktigt kul att se! Efter 8 minuter gjorde han matchens första mål. Duktig kille! Sen så blev det 5 mål till av UFC och dom pissade på ett värdelöst robertsfors. Efter matchen åkte vi till David och Malin (Johans pappa och fru) och gjorde tacos och tårta. Johans mamma o Staffan kom, Jonte kom också. Jag och Johan tog en match i Wii Golf, eller vad det heter. Jag vann med 9+ slag och han förlorade med 32+... Min tur att pissa på han. Sen käkade vi middag och tårta.

Imorse väckte jag han med frukost på säng! Snart kommer han hem på lunch. Kul att man får se honom så ofta! :)

Idag känner jag att jag fått dille på tomater.... Gud så himla gott!


Kommentarer
Postat av: Johanna

körsbärstomater!!!! MMMMMM.....

jag säger då det....DET är verkligen skitgott.... :)

2010-03-08 @ 13:30:35
URL: http://johannaaurora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0