73

Hola!
I går kväll när jag skulle somna var det obehagligt där inne i magen, bebisen ville aldrig sluta sparka och böka och greja på... Det var mysigt när man kände ungefär vad som var vad, men sen när det blev kaos där inne så fick man ingen förvarning utan bara pang pang pang! Sen kom bebisens pappas trygga hand och då blev det lite lugnare. Drömde hela natten om att den sparkade. Jättemycket sparkningar.
Jag är väldigt glad att den sparkar, i fredags hade jag knappt känt en enda spark förrän kvällen. Jag hade haft så fullt upp och den hade väl sovit. Sen efter massagen (kl 16 räknas som kväll) så sa jag till Johan att jag knappt känt nånting på hela dagen och just då fick jag mig en putt. Skönt.

Jag tror att vårt barn har epilepsi... Den kan sparka så himla snabbt. Antingen är det en svinsnabb bebis, en häcklöpande bebis, en balettbebis, en blivande trummis eller en hårt skjutande fotbollsbebis. Om jag inte minns fel så tror jag att pappa trodde det skulle bli en pojke och fotbollsspelare av mig för jag sparkade så mycket. Tji fick han, blev varken fotbollsspelare eller pojke. Alla vet lix att fotbollsspelare inte kan få pojkar.

Ikväll är det premiär för årets första krubbklubb! Det blir hos Malin. Nice.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har också tänkt så, att ungen kanske har epilepsi.. :o Men det är säkert normalt. Ryckningar kan dom nog ha ändå. Hoppas jag...

2010-03-01 @ 09:38:27
URL: http://www.vargaaa.blogspot.com
Postat av: Madelene

tack :)

2010-03-02 @ 12:03:57
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Erica (erre)

hej...

känner igen det där.. Inte med Filippa, men Maximilian sparkade oxå till skitsnabbt ibland.. som att han rös du vet... typ vibrerade.. skitskumt.. men ut kom han, frisk som en nötkärna=)

2010-03-02 @ 19:30:55
URL: http://erikaskrikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0