BM besök!

HB: 130
Blodtryck: 115/70
Glukos: 4.4
Vikt: + 11 kilo från start
SF-mått: 32

Bebben hade flyttat sig så den låg med ryggen åt vänster, ansiktet pekar åt höger och benen likaså. Vi (jag och Lason) har känt massa ben och grejer på höger sida så det stämmer ju!

Vi åkte upp på media markt efter BM besöket (och "det tar fem minuter"-stoppet som tog 30 minuter för Johan glömde börsen på jobbet som han upptäkte när han tankat full tank, så vi åkte tillbaks och hämtade den....). På MM köpte vi inte bara en sak (dagens viktigaste!) utan massa mer.... Eller massa o massa. Vi köpte värsta våffeljärnet (dubbeljärn såklart), och tre tv spel till ps3:an och sen så köpte Johan "Agathon sax" filmen åt bebisen... Jag fick "little big planet" av Johan så jag har nått att göra när han är borta i finland på cup! :)

Vi körde förbi stan och köpte lite grejer till badrummet och lite presentpapper till Lisas paket! Jag köpte även "förberedelse olja" från weleda som man ska smörja "down there" så man inte ska göra sig så illa på förlossningen,  väldigt värt det om det funkar. Köpte även hallonbladste (som ska stärka livmodern och på så sätt förbättra förlossningsarbetet, även att det hjälper livmodern att dra ihop sig efter förlossningen. Det sägs att det också minskar infektioner och blödningarna efter förlossningen, å det är ju bra!)
Nu ska jag förbereda våfflorna så vi bara behöver grädda när han kommer hem från träningen!

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Madelene

jag tror stenhårt på hallonbladste! :D

oljan däremot skippar jag då den inte fungerat på någon jag känner, men de kanske började med den för sent?

vad låg hjärtljuden på då? :D

2010-03-25 @ 21:12:27
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Madelene

köper man på lösvikt så fungerar det säger dem, så köp inte på påse! :)

Ja det känns jätte bra, så himla lättad! :)

2010-03-26 @ 18:39:18
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: elin

Åhh little big, jag som aldrig spelar tvspel älskar det =)

2010-03-27 @ 20:31:04
URL: http://eelinws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0