12

Igår var det sista april. Idag är första Maj.

 Svullna fötter... Jag? Vadå? Syns det att jag haft sockar på mig?

 Lisorna står och gör sallad!

 Syrrorna sitter och tittar på.

 i väntan på maten!



 Ida mitt i tuggan.

 Oooh nu kommer maten!

 Paj till efterrätt.

Det var valborg. Vi satt hemma hos oss och käkade och pratade tills klockan blev runt elva och då blev alla så trötta och for hem. Tror alla är sympatipreggo.

Idag är det ju 1 Maj, jag och Johan åkte ner på stan för att kolla på demonstrationerna och lyssna på talen. Peter Möller, ung vänsters ordförande, hade ett väldigt bra tal tycker jag. Man skrattade trots allvaret.
Efter tal och lunch på stan så åkte jag och Johan till mamma o pappa i hällnäs och blev bjudna på knytis. Fick med oss massa bebiskläder från Line-Loo, Baby-Jane och Jake. Mest från Line-Loo skulle jag tro. Så nu är det i tvätten!
 Ett stycke katt.

 "lilla" Sally

 Johan, Lena (ingift moster) Tommy (morbror) mormor, mamma och pappa på middag!

 Sally är lika stor som en Cavalier King Charles.... :)

Nu ska vi antingen lägga oss eller se på film. Det är ju match imorn.... Åååååh va roooligt!!!!


Kommentarer
Postat av: camilla

oj vilka biffiga ben du har! Ganska coolt egentligen, fast inte så roligt förstås.

Kram

2010-05-02 @ 17:48:38
URL: http://komillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0