+ 2

Jag hade ju räknat med att vakna i natt och ha så ooooont så oooont! Igår hjälpt jag Sandra att flytta. Jag gick i trappor, "bar" kartonger och liknande, packade upp i skåp och garderober. Gjorde rörelser man inte får göra som gravid. Inte en endaste sammandragning som gjorde ont. Inte nån felspark av bebisen, INGENTING! Jag förstår inte, jag tyckte ju att det var det bästa någonsin att Sandra skulle flytta och jag skulle få ut min bebis.  Nada. :(

På kvällen var jag och Johan bjudna till Ann och Mohammed på middag. Det blev grillat och det var gott! Dom har två barn, en på två-tre tror jag och en på 9 månader. Skitsöta barn! Så man blir inte mindre sugen på få ut sin nu...

Steg ganska nyss upp och kollade tempen ute, tydligen är det 20 grader i skuggan redan halv tio. Bådar gott för dagen! Vad som händer idag vet jag inte riktigt än, Johan är på träning och när han kommer hem så ska väl vi passa på att hitta på nått :)

Heeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0