9

N-I-O dagar kvar!!
Fast det tror jag inte ett skvatt på. Känns som att det lika gärna kan va 30 dagar kvar. Jag vägrar ju men det struntar väl bebisen i!

Igår fyllde syrran år (Malin) och hon kom förbi med daimglass som vi åt upp (ALLT). Gud så gott det var!

Var hos BM idag, sista besöket innan beräknad födelse.... Allt såg bra ut, har dock börjat samla på mig mer och mer vätska. Skulle köpa stödstrumpor på apoteket innan vi åkte hem, hon som hjälpte oss ville mäta, men jag sa att det inte var lönt. Hon böjde sig ner och jag drog upp byxbenet och hon utbrast "OJ!"... Hon sa att jag skulle mäta i morgon bitti när svullnaden hade gått ner sig och sen komma tillbaks och köpa imorgon.

Skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0