Bilder från veckan som varit.

    
Jag och Johan åkte ju till Karlstad över förra helgen, vi gick på två ikea :) I fredags hjälpte vi Sandra att flytta, jag sitter på sängen och påbörjar garderobssorteringen, Johan kollar läget på ballen och Lisa sätter upp kylskåpsmagneter :)

   
 Här är "vår" bil, mina systrar säger att det ser ut som färdtjänst är ute o kör när jag sitter där bak med stomagen... Konstigt. Bilden bredvid visar vårt bostadsområde i regn. Sen ser man min mage på sista bilden.
   
Igår var vi nere vid älven i hettan och myste. Ser dock kallt ut men det var det ej. Johan på första bilden, järngänget på andra, sen tredje och fjärde får ni lista ut själv vad dom gör. För jag vet inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0