I brist på tid... eller nått.

Eftersom jag antar att ni inte vill höra om hur det gick hos läkaren idag (gick kanonbra, han är en riktigt perfekt bebbe) så har jag inte så mycket att skriva. Vi har varit på en premiärtur med vagnen. Träffade min mamma på stan, hon köpte dreggellapp och mössa åt Frans! :) Han har sovit ungefär exakt hela dagen... Nu ska ni egentligen komma hit och känna hur stenhårda mina bröst är. Dom ömmar och det är inte skönt! Frans verkar så nöjd med sina futtiga minuters amning så dom är rätt så stenhårda efter hans måltid. Sen spyr han, sen är han hungrig igen, då får han andra bröstet så det ska bli jämnont. Då däckar han. Helt väck. Ja då vet ni det!

    

Lite bilder till er, fick förlossningsjournalen idag så nu ska vi skriva förlossningsberättelsen, lägger upp den här när den är klar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Promenad! Vilken superkvinna du är, har du inte ont mellan benen?? Jag döör om jag står upp för länge.



Super fina bilder på lilla Frans! Han ser inte ut som en 4 kg bebis direkt, lilla plutt!

2010-05-21 @ 13:03:36
URL: http://hemligbulle.blogspot.com
Postat av: Erica (erre)

ååh, han är så fin... verkligen!

2010-05-24 @ 17:03:42
URL: http://erikaskrikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0