hällnäs

Vilken lyx att vara hemma hos mina föräldrar! Middagen slipper man laga själv, fika slipper man göra själv, tänka slipper man göra själv... man slipper det mesta. Man slipper till och med ta Frans på natten! Nu i två nätter har mamma tagit Frans så jag ska få sova ut! Så himla skönt att släppa "ansvarstankarna" för några nätter!

Jag har tagit hjälp av mamma och knåpat ihop ett lapptäcke, ska ta kort och lägga in sen så ni får se hur det blev. Blev bra mycket bättre än jag trodde.

Johan kom hit igår, fick lov att hämta honom i tvärålund för det går inga bussar hit förrän 20 på kvällen, nog för att Johan sov hela dagen så jag skulle inte märka någon skillnad... men ändå.


GladFrans.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update:

Kommentarer
Postat av: gluffsen

va fint de vart=) mycket lyckat!

2010-11-01 @ 19:45:27
URL: http://metrobloggen.se/reelee
Postat av: Elin

Guu va du är duktig!!! Men visst var det din mor som hade sytt massa barnkläder också? Du verkar ha ärvt talang!

2010-11-01 @ 23:44:52
URL: http://hemligbulle.blogspot.com
Postat av: Ida

jag vill också komma hem!

2010-11-02 @ 12:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0