onödigt inlägg

När Frans sover så kan man ju passa på att blogga lite... Har sorterat bilder på datorn och man blir ganska paff när man ser en bild på en pytteliten Frans sovandes på ens mage... Skulle aldrig gå nu! Direkt han ligger på mage så åker huvudet upp, måste ha koll, måste se om det är nått spännande som händer. Kika, kika, kika!

Idag ska vi på föräldragruppsmöte och vi ska snacka med en barnpsykolog... Tror jag!
Sen ska jag och Johan hjälpa Hanna och Fredrik att flytta lite. Ska bli skönt att komma hemifrån! Johan kommer hem snart...!

Jag tror jag slutar här, som ni märker så har jag inte så mycket att skriva om. Hur många av er vill veta att jag har tvättar snart tre hela dagar? Hur många vill veta att Frans sover fortfarande... han somnade halv tolv. Hur många vill veta att jag fick lov att väcka Frans klockan 10 för andra dagen i rad? Hur många vill veta att jag har städat toan? hur många vill veta att jag har plockat in vaggan igen för att kunna köra Anna Wahlgrens "sova hela natten" metod? Hur många vill veta att jag har fått Frans att somna om ist för att äta två nätter i rad? Det har jag iaf lyckats med... genom att stoppa in tutten och sen vagga honom till sömns med vaggan, funkar skitbra.. Han har inte ätit förrän klockan 6 i går och klockan 20 över 6 i morse. Det ska tydligen ta 4 nätter för ett spädbarn att få in nya rutiner... Hoppas det! Hur många vill veta att jag inte har någon aning om hur Anna Wahlgrens metod går till, men jag ska fortsätta som jag gjort ändå? Hur många vill veta att Frans har börjat somna själv ute i vagnen? Hur många vill veta att han inte kan somna inomhus för han vill bara rulla över till mage?

Tja.. Nu vet ni det iaf.

Kommentarer
Postat av: gluffsen

jag vill veta=)

2010-11-03 @ 21:19:15
URL: http://metrobloggen.se/reelee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0