Ååååh va mysigt!


Mamma ringde mig i morse och berättade att det snöade i Hällnäs. Jag blev avis!
Jag la mig i sängen och somnade med Frans och klockan elva vaknade vi, då hade Johan skickat ett sms där det stod att det snöar! :) Åååh va mysigt! Snart är det alltså jul!

Jag har försökt ta kort men det är svårt att få med lapphandskarna på bild! Speciellt om man bara har mobilkamera! Jag satte Frans framför balkongdörren i vagnen och han har suttit som ett ljus och tittat på storflingerna!

   

Det snöar jättemycket och det blir snabbt mer snö på marken! På bilderna är det knappt nån snö alls... men nu börjar det bli mer :) Nu väntar vi på Larsson och då ska vi lunchmysa!

Kommentarer
Postat av: Ida

DET ÄR INTE MYSIGT!!!

2010-10-14 @ 12:22:15
Postat av: Angelica

Här har det snöat och stormat hela natten, nu har dock snöandet slutat. Kvar är en jäkla massa slask. Missförstå mig inte, jag älskar snö, men slask har jag inte mycket intresse av. Tacka vet jag när första RIKTIGA snön kommer, och ligger kvar :-) Längtar!



Ludvig blev för övrigt också jätteintresserad av snöflingorna som yrde utanför fönstret.

2010-10-14 @ 13:35:53
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: elin

Haha jag håller med, erik upp i dagen och nästan inget från mig tom till sättet =) Och Frans ser också ut att ha fått mest av sin far också. Nä vi får se till att det blir mammas pojkar av dem när de blir större =)



Ja visst är de spännande, ska börja som administratör på ett företag som heter svevind. De har de stora vinssnurrorna som du kanske har sett



2010-10-14 @ 21:14:49
URL: http://eelinws.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0