Blog award!

Jag har som jag tidigare nämnde fått en blog award från Angelica! Tackar tackar!!
I och med att jag har fått den så ska jag i min tur berätta om tre saker som ligger mig varmt om hjärtat, lägga upp en favoritbild och även skicka awarden vidare till fem andra bloggar!



De tre sakerna kommer här:

  • Självklart familjen (både min lilla och min stora), och i familjen ingår även alla mina vänner.
  • JUL, det finns inget mysigare än julen. Alla dofter, all mat, allt sällskap, mysigheten, presenter, Hällnäs osv osv osv! Finns inget jag längtar mer till än jul! Även advent, älskar adventsfika med vännerna!
  • Städat hem, och allt vad det innebär. Tom tvättkorg, kläder fint vikta i garderoben, nya handdukar på toaletten, nybäddad säng, dammsugat, skurat golv, putsade fönster, dammtorkat, middag på spisen, sambon hemma, barnet nöjt... och för att det ska bli ännu bättre så ska jag sluppit göra allt :)

Nu är det så att jag läser massa bra bloggar varjedag, jag har en lång lista jag följer. Men det finns vissa jag tycker sticker ut. Jag blir glad varje gång jag ser att dom skrivit nytt och jag blir lika ledsen när jag inser att jag läst allt och längtar tills det kommer något nytt!

  • Första bloggen tillhör min gamla klasskompis på gymnasiet Evelina, anledningen till att hon får vara med på listan är att hon skriver så fint, har en underbart söt son och har massa fina bilder.
  • Andra bloggen tillhör Amanda, även hon en gammal klasskompis från gymnasiet. Hon är smart, skärpt, skriver fint, fina bilder osv.
  • Tredje bloggen tillhör Elin, hon har oftast en bild på bland annat hennes dotter, och sen en rolig text till. Hon skriver med glimten i ögat och jag gillar!
  • Fjärde bloggen gled jag in på efter jag varit på just Elins blogg. Den bloggen tillhör Linnéa och hon bor i USA med sin man och hund och väntar på att få sitt visum. Himla rolig hon med!
  • Femte bloggen... Jag vill egentligen skriva massor mer men... Jag tror att Erica ska få vara med! Hon skriver om hennes liv där hennes dotter får mycket av platsen i bloggen och jag tycker hon är så söt att jag gärna går in där flera gånger per dag!

Det var bloggarna jag vill ge en award till och jag hoppas ni alla ska kliva in på deras bloggar! Nu är det så att tre av dessa bloggare har barn, det är väl en typisk mammagrej. Läsa massa bloggar om barn i ens eget barns ålder :) Men om ni ogillar barnbloggar så kika gärna in på Amanda och Linnéas sida!

(kom på att jag glömde att visa min favvobild! Så jag sätter in den dagen efter ist! Det blev tre stycken faktiskt...)

Det här är EN av mina 1000 favoritbilder! Frans är lite drygt en månad gammal och han ligger och luftar rumpen i sommarvärmen! Sötplutten!


Här är en annan favvobild. Jag tycker Johan ser ut som en tjej :)
Sen så påminner bilden om Köpenhamn och jag hade himla mysigt där!




Här kom hem "bubblare" till :) Det är Johan Victor och Sandra påväg till danmark. Vi hade kört hela natten och knappt fått nån sömn (förutom typ Sandra, Johan och Victor som sov nästan hela vägen, förutom då dom körde då! Alltså så kanske det bara var jag som inte fick nån sömn, åkrädd som jag är!) Johan ser ut som en "håkan Hellström wannabe" i sina förstora, otroligt fula mjukisar, scarf och Victors hatt. Victor ser ut som en "baltstatare goes french" och Sandra ser ut som 12 vårar :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack tack Hanna! Va roligt att du hittade Linnéas blogg också, hon skriver riktigt roligt. :-)

2010-10-04 @ 21:58:00
URL: http://hemligbulle.blogspot.com
Postat av: Jenny

Vilken underbart söt bild på Fransen :)

Spännande, då kan man kanske hitta mer saker att hänga vid datorn för :)



Kram

jenny aka Piggelin

2010-10-05 @ 12:32:19
URL: http://blivandemammanbloggar.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Du har fått en bloggaward, till... från mej!http://snoffzan.blogg.se/?tmp=06075503

2010-10-06 @ 07:58:27
URL: http://snoffzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0