Johans mobil

Hjälpte Johan att flytta över lite bilder från hans mobil till datorn, och även lägga in några låtar på hans mobil. Johan är inte en sån som bryr sig speciellt mycket om vilken telefon han har eller att han ska kunna göra si eller så. Bara man kan prata och skicka sms osv... Så han tyckte det var väldigt speciellt att han faktiskt kunde lägga in egna låtar :) Här kommer iaf några bilder som jag hittade och jag blir full i flin av dem!


Jag i vecka 30 :)


Jag i vecka 40.... lite skillnad på 10 veckor! Snygg min också!


Första bilden som våra nära och kära fick på Frans!


Frans 4 dagar :)


Kommentarer
Postat av: Johan

Men gud vilken vacker och söt gravid kvinna.

2010-10-07 @ 23:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0