Lättroad liten kis

Nu när jag fattat att man kan blogga med telefonen kanske det kommer upp lite mer inlägg från mig! Kul att kunna ta kort med mobben och sen lägga upp det direkt på internet! Tänk va man kan hitta på!

Fransosen sover fortfarande, han gnydde till vid åtta så jag vaknade och inte somnade om. Nu ligger han och Johan och sover... Jag med de stora blåa ringarna under ögonen sover inte. Det känns i alla fall inte jobbigt att Johan ligger och tar igen sig för jag tror att han behöver ungefär lika mycket sömn som mig. Med tanke på att han stiger upp vid 6 (vid 6 betyder mellan 6 och 8 i hans värld) åker på jobbet, tränar ibland på dagtid, jobbar lite mer och sen kommer hem några timmar (ibland bara någon timma) och sen åker han iväg på träning i tre timmar och kommer hem för middag (middag brukar vi äta kl 20.30 ungefär)... Så att han lever är ett under för mig. Själv så är man död efter en jobbig natt med Frans och sen en heldag med han. Så jag låter han sova nu... iaf tills lilln vaknar. Han är ju pappaledig idag så då ska ju han passa på att va med Fransen!

Frans är en glad kille, här kommer två videos där han skrattar :)



Igår kväll var han lättroad!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sötnosen! Han låter lika knäpp och rolig som Ludvig gör när han är på riktigt skratthumör :-)

2010-10-08 @ 10:11:15
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Lisa

haha! så underbart! jag längtar såå till imorgon när jag ska få rå om den där gláfisen!! :))

2010-10-08 @ 12:54:52
URL: http://dagismamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0