Ba sådär.

Nu har vi handlat havregröt till Frans, lagom dos gluten i det kanske :) Det sägs att man inte ska ge gröt först för det är en söt smak och då kan bebbarna rata vanliga grönsakspuréer och det är ju inte bra. Nu tror jag dock att Frans kommer att äta allt han får i munnen, han verkar vara lik sin mor där... Jag stoppar fortfarande allt jag ser i munnen, kanske inte mina fötter då... men om jag var vig nog skulle nog dom också slinka in!

Har varit på strömpilen med Lisa idag! Jag har inte fått Frans barnbidrag. IGEN! Jag blir tokig! Hur mycket ska man måsta va på dem egentligen? Ringa och tjata varje dag, blir så less!
   

Nu kanske ni undrar varför jag visar bilderna här ovan? Det beror inte på att jag vill visa er att jag och Sandra spexade på en varuhus (Sandra har inget smalben), jag vill inte visa att jag och Johan åt en "pölse", jag vill inte visa att vi bodde på samma hotell som Ernst (eller jo... kanske lite, kolla bild nr 3 så sitter han där baom mig), och det beror inte på att jag vill visa att jag och Johan var/är så kära. Näää det beror på att när vi var där i köpenhamn så köpte jag ett par braxer. Jajjemen. Idag frågade jag Johan vad jag skulle ha på mig, jag var less på att välja själv. "Ett par jeans och ett linne" svarade han, jag blev sur. "JAG KAN INTE HA JEANS!! JAG ÄR FÖR FET FÖR MINA JEANS!!"  "men ta mjukisbyxor då!" "JAG KANSKE VILL VA LITE MER UPPKLÄDD NÅN DAG!!"... Så gick vår konversation ungefär. Johan for på jobbet och jag kollade in min garderob. Hittade köpenhamnjeansen. Jeansen jag köpte i köpenhamn. Snäppte ihop gylfen på dem, måttade mot mina ben och tänkte "jaha, dom här lär ju inte gå att få högre upp än mitten av låren". Men jag testade ändå. Tjoff! SOM ETT KORVSKINN. Spelar ingen roll säger jag, dom sitter på mina ben, är knäppta i gylfen med hjälp av dragkedja och knapp. Inget gummiband här inte! Ser kanske inte så läcker ut i dem men det spelar ingen roll det heller! 10 kilo mindre var jag i danmark.... Det är inte stretchjeans. Det är vanliga jeans och jag kan ha dem! Magen hänger dock över men det skiter jag i. Jag kan ha jeans!

Kommentarer
Postat av: Hella

HAHAHAH! Jag gillar Ernst! Och kung med mage som hänger över! Det gör det alltid för mig fast jag inte fått något fint barn!

2010-09-27 @ 21:27:10
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0