På måndag

På måndag ska jag och Johan åka och titta på det här huset. Ni kan inte förstå hur perfekt det skulle vara för oss. Svinnära till gammlia, på haga så "alla" kan hälsa på utan att åka runt hela stan... Nära till Johans jobb och föhoppningsvis mitt framtida jobb (sjukan). Ett litet hus med en liten trädgård (där jag skulle slita bort typ varenda buske) som Frans ska få leka i. Jag skulle måla om köksluckorna, samma sak med väggarna i köket, jag skulle göra det så himla fiiiint!! Synd bara att det är så sjukt attraktivt läge att det lär bli en sinnessjuk budgivning. Jag vill så gärna ha det huset. Ni får inte buda på detta hus, det är mitt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

TVÅ MILJONER bara i utgångspris?! My oh my! och bara 60 kvm att bo på? det är ju mindre än på berget..det hänger rör i taken? läget däremot är guuuld:)

2010-09-08 @ 21:41:05
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Detär 60 kvm källare också, alltså inredd källare! Sweet! Övervåningen bara min, nedervåningen herr larssons :)

2010-09-08 @ 21:59:59
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: Ida

Gå och bli vän med häxan istället. Hennes hus kan inte gå för mycket, men det skulle kunna gå göra fint! Visst fattar du vilket jag menar? Ligger däromkring oxå..

2010-09-09 @ 07:13:39
Postat av: morsan

jag tycker att huset ser mysigt ut, och läget toppen för Frans att bo i. Med lite färg och tapet och hjälp av släkten blir det säkert jättebra! Risken är stor att många tycker det.Kram

2010-09-09 @ 10:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0